Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gra labirynt
Powered By Blogger

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Kosmetyki firmy Oriflame


Witam was ;*
 Dziś zaprezentuję wam dwa kosmetyki do twarzy firmy Oriflame, które nie dawno dostałam od koleżanki. Bardzo dużo testuję wszelkiego rodzaju żeli do twarzy, peelingów czy toników.


Bardzo spodobał mi się żel do twarzy firmy ORIFLAME - Pure Nature "Calming Face Wash"
 oraz Pure Nature "Calming Toner" - Tonik.

Oby dwa kosmetyki są w zakręcanych buteleczkach o pojemności 150 ml.
Pod zakrętką posiadają specjalną zatyczkę z dziurką która powoduję, że mogę kontrolować ilość toniku czy żelu - biorę ile potrzebuję ! ;)

Zacznijmy od żelu do mycia twarzy:
Pure Nature - Calming Face Wash - Jest to kojący żel oczyszczający z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy. Delikatnie oczyszcza i koi skórę. Do wszystkich typów skóry.

Sposób użycia:
Rozprowadzić na zwilżonej twarzy i zmyć.

Teraz czas na Tonik
Pure Nature Calming Toner - Kojący Tonik z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy.
Do wszystkich typów skóry.

Sposób użycia:
Rozprowadzić wacikiem kosmetycznym.



Moja osobista opinia:
Używam tych kosmetyków od paru dni, ale szczerzę jestem zadowolona ! Przez wszelkiego rodzaju paści czy peelingi mam wysuszoną cerę. Gdy rano i wieczorem umyję sobie twarz żelem z Oriflame i przemyję ją kilka razy tonikiem czuję, że jest dobrze nawilżona, delikatna i przepięknie pachnie (bardzo podoba mi się zapach jagody połączonej z lawendą - jest przepiękny).

Bardzo gorąco polecam wszystkim panią z delikatną cerą Kosmetyki Oriflame Pure Nature - kojący żel i tonik do twarzy. Będą Panie zadowolone ;)


Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Nie miałam tych kosmetyków jeszcze,a moja koleznka jest konsultantką Oriflame. Może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam ;) na prawdę warto ;)

    OdpowiedzUsuń