Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gra labirynt
Powered By Blogger

piątek, 26 lipca 2013

TESTOWANIE Z SAMPLE CITY

Witam, jakiś czas temu wyszukałam na necie stronę z "akcjami darmowego testowania" różnych produktów.
Zalogowałam się na stronę SAMPLE CITY i zaczęłam brać udział w zgłoszeniach do kilku akcji testowania. Jakiś czas temu moja ankieta zakwalifikowała się do testowania Magazynu GLAMOUR. Dziś rano odwiedził mnie listonosz przynosząc paczkę od SAMPLE CITY w której znajdowały się dwa magazyny GLAMOUR:
-Nr 7 lipiec 2013 (na okładce Zuza Kołodziejczyk)
-Nr 8 sierpień 2013 (na okładce Anja Rubik)

oraz ulotka od samego CENTRUM TESTOWANIA BEZPŁATNYCH PRODUKTÓW - SAMPLE CITY.

Testowanie wszelkiego rodzaju produktów na tej stronie jest bardzo proste.
1. Wystarczy zalogować się na stronie Sample City, wybrać produkty które cię interesują.
2 Wziąć udział w wstępnej ankiecie. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/ana czekasz na paczuszkę z produktem do testowania.
3 Na samym końcu wypełniasz ankietę dotyczącą produktu, którego przetestowałaś/łeś, gdyż twoja opinia jest nie zbędna dla producenta. 

Polecam wszystkim ;) i powodzenia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz