Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gra labirynt
Powered By Blogger

środa, 3 lipca 2013

MASECZKA DO TWARZY OGÓREK & LIMONKA FIRMY BIELENDA

Witam.

Ostatnio wypróbowałam na twarzy maseczkę Ogórek & Limonka firmy BIELENDA.
Do cery Mieszanej i tłustej.
Maseczka znajdowała się w dwóch połączonych ze sobą saszetkach do zrobienia w dwóch krokach. 
Ja zrobiłam ją na noc, przed snem.

SKONCENTROWANY PREPARAT O SILNYM DZIAŁANIU OCZYSZCZAJĄCYM, ANTYBAKTERYJNYM I NAWILŻAJĄCYM SKUTECZNIE I SZYBKO POMAGA ZWALCZYĆ NIEDOSKONAŁOŚCI CERY MIESZANEJ I TŁUSTEJ.

KROK 1 - MASECZKA Z OGÓRKA
  • witamina B3
  • kwas salicylowy 
  • glinka zielona
  • alantoina
  • aloes
Maseczka ta jest głęboko oczyszczająca i przeciw błyszczeniu. 

BŁYSZCZĄCA CERA NARAŻONA NA POWSTAWANIE WYPRYSKÓW, ROZSZERZONE I ZABLOKOWANE PORY, PRYSZCZE, ZASKÓRNIKI, PRZEBARWIENIA.

MASECZKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA - natychmiast odblokowuje i zwęża pory, usuwa obumarłe komórki naskórka, pochłania nadmiar sebum i reguluje jego wydzielanie. Skutecznie zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków. Łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe.

KROK 2 - MASECZKA Z LIMONKI
  • witamina B3
  • zielona herbata
  • D-panthenol
  • olej kukui
  • aloes
MASECZKA Z LIMONKI INTENSYWNIE NAWILŻA

MASECZKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA - skutecznie matuje skórę, głęboko nawilża, regeneruje, łagodzi podrażnienia, rozjaśnia przebarwienia trądzikowe. Błyskawicznie wygładza, wzmacnia.
EFEKT MASECZEK: 
CZYSTA, DOSKONALE NAWILŻONA, IDEALNIE MATOWA CERA.

Krok 1 -> maseczka oczyszczająca ma kolor biały
Krok 2 -> maseczka nawilżająca koloru biały - przeźroczysty 

STOSOWANIE:
KROK 1: MASECZKĘ OCZYSZCZAJĄCĄ (Z OGÓRKIEM) NANIEŚĆ NA SUCHA I CZYSTĄ SKÓRĘ TWARZY, SZYI I DEKOLTU. PO 10 MINUTACH ZMYĆ LETNIĄ WODĄ.
KROK 2: MASECZKĘ NAWILŻAJĄCĄ (Z LIMONKĄ) NAŁOŻYĆ I POZOSTAWIĆ DO WCHŁONIĘCIA.




Jestem bardzo zadowolona z maseczki, moja cera była bardzo dobrze nawilżona i następnego dnia nie miałam problemu z nadmiernym jej świeceniem.

moja ocena:

10/10


a Wy drogie Panie jakie stosujecie maseczki ??

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł,żeby najpierw oczyścić skórę a potem nawilżyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz na jakiś czas zrobię sobie maseczkę z Perfecta, którą jakiś czas temu dostałam w ramach współpracy blogowej :)) ale już mam mnie niż pół tubki.

    OdpowiedzUsuń