Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gra labirynt
Powered By Blogger

środa, 12 czerwca 2013

Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D

Skoro jestem już przy firmie Eveline Cosmetics, chciałabym zaprezentować wszystkim panią kosmetyk z mojej szafeczki, z którego jestem bardzo zadowolona. Kupiłam go jakiś czas temu, mam już końcówkę dlatego powiem wam kilka słów o nim ;)

Firma Eveline z myślą o kobietach wyprodukowała serię Slim Extreme, w celu precyzyjnego modelowania kobiecej sylwetki. Zakres tych kosmetyków jest ogromny i każda Pani może znaleźć coś dla siebie.
Ja jakiś czas temu postanowiłam wypróbować jedno z licznych Serum tej firmy, a dokładnie :

Slim Extreme 3D - Thermo Fat Burner 

Jest to TERMOOCHRONNE SERUM MODELUJĄCE TALIĘ, BRZUCH I POŚLADKI
"BODY MODELLING". Perfekcyjnie wyrzeźbiona talia "Osy".
  • JĘDRNE I PODNIESIONE POŚLADKI
  • INTENSYWNA REDUKCJA CELLULITU
Posiada Efekt rozgrzewający !

Napiszę wam co producent napisał o działaniu Serum na odwrocie "tubki":

Przede wszystkim jest to trzystopniowa kuracja modelująca:
  • REGULUJE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ, WYSZCZUPLA I MODELUJE ZGRABNĄ LINIĘ TALII.
  • UNOSI POŚLADKI I WIDOCZNIE KORYGUJE ICH KSZTAŁT
  • ZNACZNIE REGULUJE CELLULIT ORAZ POPRAWIA ELASTYCZNOŚĆ I JĘDRNOŚĆ SKÓRY.

    "Wyjątkowo intensywna formuła Termoaktywnego Serum Modelującego opracowanego w laboratorium Eveline Cosmetics, dzięki kompozycji wysoce zaawansowanych składników aktywnych pomaga udoskonalić kształt kobiecego ciała. Niezwykle skuteczna formuła THERMO FAT BURNER -delikatnie rozgrzewa skórę, dzięki czemu umożliwia błyskawiczną penetrację substancji aktywnych w głąb epidermy, maksymalnie przyśpieszając redukcję tkanki tłuszczowej.
    Serum błyskawicznie wyszczupla brzuch poprawiając kształt talii, modeluje i ujędrnia pośladki uwypuklając ich zgrabną linię. Stymuluje mikrokrążenie w rejonach objętych cellulitem, przyśpiesza wygładzenie nierówności, poprawia elastyczność i jędrność skóry"

Opakowanie w którym się znajduję Serum, czyli tzw. "tubka" jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Moje Serum mieści się w 250 ml.
Łatwo jest wycisnąć serum przez specjalny otwór. Opakowanie jest szczelne i pozwala na wydobycie substancji w ilości wybranej przez nas.
Kolorek mojego Serum jest czerwony jak widać na powyższym zdjęciu. Jest to forma żelu.
Zapach jest dość intensywny ale przyjemny. 



Sposób użycia:
Preparat wmasować 1-2 razy dziennie, okrężnymi ruchami w skórę brzucha i pośladków. Wykonać masaż aż do chwili wchłonięcia. 
Ja robiłam to po kąpieli. ;) 

Natychmiastowo odczułam działanie serum - przyjemne uczucie ciepła i zaczerwienienie skóry w miejscu wsmarowania serum.

Dodatkowo pragnę napisać wam kilka informacji najważniejszych o składnikach serum:
  • THERMO FAT BURNER- redukuje złogi tłuszczu, usuwa zmagazynowane lipidy, uaktywnia wydalanie wody i toksyn. 
  • MDL COMPLEX - przyśpiesza drenaż limfatyczny, wygładza nierówności podskórne, poprawia elastyczność i jędrność skóry.
  • KOFEINA - stymuluje przemianę materii i spalanie komórek tłuszczowych, redukuje zaokrąglenia, zmniejsza objawy cellulitu.
  • WYCIĄGI Z BLUSZCZU I SKRZYPU - wspomagają produkcję kolagenu i elastyny. 
  • ALGI LAMINARIA - bogate w sole mineralne, głęboko nawilżają, koją i eliminują toksyny z tkanek oraz wzmacniają skórę. 

JESTEM ZADOWOLONA Z EFEKTÓW SERUM MODELUJĄCEGO FIRMY EVELINE COSMETICS, EFEKT WIDAĆ JUŻ PO MIESIĄCU UŻYCIA ;) GORĄCO POLECAM !!!


MOJA OCENA: 10/10 !!!


ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY EVELINE W DZIAŁ "NOWOŚCI" !
o to link : nowości Eveline   - tam znajdziecie więcej kosmetyków tej firmy i różnego rodzaju Serum ;)




1 komentarz: