Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gra labirynt
Powered By Blogger

czwartek, 13 czerwca 2013

Szampon koloryzujący Joanna Multi Soft color

Witam, dziś postanowiłam spontanicznie przetestować na swoich włosach Szampon koloryzujący firmy Joanna - MULTI SOFT Color - numer 22 - KSIĘŻYCOWY BLOND.

Kupiłam dwa opakowania z szamponem, ponieważ mam dłuższe włosy i wolałam aby nie brakło.
W każdym opakowaniu było:
  • Tuba z szamponem koloryzującym 40g
  • Saszetka z utleniaczem w kremie 9% - 60g
  • ulotka informacyjna
  • rękawiczki ochronne
Wymieszałam z oby dwóch pudełek utleniacz z farbą:


I od razu wraz z koleżanką wzięłyśmy się za farbowanie;) 
Szampon koloryzujący łatwo rozprowadziłyśmy pędzelkiem po włosach. 
 Po całej pracy wyglądało to tak:

Trzymałam szampon na głowie jakieś 40 minut. Po czym spłukałam dokładnie włosy i nałożyłam własną odżywkę... Po wysuszeniu włosów byłam w głębokim, pozytywnym szoku ;)
Do tej pory używane przeze mnie szampony koloryzujące nie dawały aż takich efektów... a po użyciu Multi Soft Color odcień księżycowego blondu - moje włoski nabrały jasnego koloru.
Bardzo jestem zadowolona ;)


Coś na temat Szamponu Koloryzującego firmy Joanna:
  • przede wszystkim kolor utrzymuje się do 24 myć
  • naturalny i świetlisty kolor 
  • wyjątkowa łagodność i pielęgnacja 
  • NIE ZAWIERA AMONIAKU
  • Testowany dermatologicznie !!
Producent o Szamponie Koloryzującym MULTI SOFT:

"Szampon koloryzując MULTI SOFT color nadaje Twoim włosom głęboki i świetlisty kolor. Kompleks multi color+ zawiera specjalne dobrany składnik kondycjonujący i filtr UV, które zapewniają włosom optymalną pielęgnację już w trakcie zabiegu koloryzacji.
Szampon koloryzujący MULTI SOFT color sprawi, że będziesz czuła się atrakcyjna i olśniewająca dlaczego? Ponieważ twoje włosy otrzymają:
  • naturalny, głęboki kolor
  • świetlisty kolor 
  • optymalną pielęgnację 
Formuła produktu nie zawiera amoniaku, dzięki temu jest łagodniejsza dla włosów, a efekt koloryzacji utrzymuję się do 24 myć."

Osobiście jestem bardzo zadowolona z koloryzacji szamponem firmy Joanna MULTI SOFT color!
Efekty są widoczne od razu ;)


Moja ocena:
10/10



3 komentarze:

  1. A gdzie zdjęcie po?
    Miałam saszetki zmywalne z tej serii i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie napisałam że nie mogę chwilowo dodać bo lampa w aparacie efekt zepsuje. wolę jak będzie widno ;))) wstawię na pewno ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślepy człowiek ze mnie i nie doczytałam ;)
      Efekt jes.t super, ładny kolor i równomierne pokrycie

      Usuń